Kontakt och support

Kontakta kundtjänst

Du kan alltid kontakta DjurMaxi kundtjänst om det är någonting du undrar över. Vi på hjälper dig gärna.

Har du frågor om produkter, garantier, beställningar och leverans? Kontakta vår kundtjänst enkelt via vår vårt kontaktformulär. Klicka på länken nedan för att komma direkt till kontaktsidan.

  Kontakta oss >



Vanliga frågor och svar till kundtjänst

Hur lång är leveranstiden?

  • Våra leveranstider är normalt 2-5 vardagar på de flesta varor i vårt sortiment. Vissa varor har längre leveranstid. Leveranstiden som anges är behandlingstid som det normalt tar innan paketet packas och skickas ifrån vårt lager.

Vilka fraktsätt finns?

Vi erbjuder tre olika fraktalternativ, paketombud, hemleverans och företagspaket.


Vad kostar frakten?

  • Om du beställer för för minst 499kr bjuder vi på frakten till paketombud. För Paketombud är frakten 69 kr, Hempaket 199 kr, Företagspaket 199 kr oavsett antal kolli och vikt.

Till vilket ombud levereras mitt paket?

  • Vid fraktsättet paketombud, levereras ditt paket till ditt närmaste Schenker paketombud efter ditt postnummer. Om du vill ha ett annat paketombud behöver du kontkta vår kundservice för omdirigering av ditt paket.

    Se närmaste Privpak paketombud genom att klicka på länken nedan.
    Sök paketombud


Gäller ditt ärende någonting annat?

KUNDTJÄNST
Produkt, leverans och övriga frågor
kundservice@djurmaxi.se
OFFERT OCH ORDER
Offert, inköp och storköpsrabatt
order@djurmaxi.se

BREV ADRESS
Skicka brev till oss
DjurMaxi, Fältskärsleden 10, 80280 Gävle

© Copyright Trionet AB & DjurMaxi 2018